mai 29, 2016

Campanii electorale si un sfert de caracter

Am revenit din nou pe blog, dupa ceva vreme in care nu am scris, din varii motive pe care nu vi le mai expun ca pierdem vremea.
Dupa cum probabil ati aflat, am decis sa candidez pentru functia de consilier local al Municpiului Sebes, din partea Partidului Romania Unita, reprezentat pentru functia de primar de Radu Cristian. O echipa tanara, cu o medie de varsta de 30 ani, formata din oameni care au decis sa ramana, sau sa se intoarca in Sebes, si sa faca o schimbare de mentalitate si de caracter in administratia locala.
Sambata, am primit o notificare pe facebook,  prin care eram anuntat ca am fost tag-uit in postarea domnului Adrian Bogdan, in care, spune domnia lui, foarte convins si sigur ca eu o sa votez Dorin Nistor.






Domnule Adrian Bogdan, aflati, ca o sa-l votez pe domnul Nistor, atunci cand o sa candideze impotriva lui Ion Iliescu, sau atunci cand m-oi duce in galerie la Cfr 1907 strazi. Adica niciodata.
Comentez la postare, intrebandu-l pe domnul Bogdan de unde stie ca eu o sa votez PNL. Fireste, nici un raspuns. Distribui postarea, facand putin haz de necaz, taguindu-l la randul meu pe dumnealui. Dupa vreo 2 ore, a disparut eticheta. Am primit unfriend. Cata tragedie. Eram la munca si m-am retras sa nu ma vada clientii trist.
Deci pe langa faptul ca ma etichetati doar ca sa aveti audienta, nu imi raspundeti cum ar fi normal la o intrebare pentru - cica - un viitor viceprimar (sau ati fost si pana acum? ), dar imi dati si unfriend.
Domnule Adrian Bogdan, caracterul unui om sta in fapte mici. Daca asa faceti acum, cum o sa gestionati problemele pe viitor ? Nu e vorba de toate aceste prostii de taguit, postari, like-uri, bazaconii. E vorba de ideea in sine, de modul in care gestionati o situatie. Cu tot respectul care a mai ramas, eu va doresc sa ne ajute Dumnezeu si sa va bucurati pentru noi.

In alta ordine de idei, mie imi place partidul asta in care am intrat. Partidul Romania Unita. E de dreapta, in linii mari se potriveste pe ceea ce gandesc eu, si imi place si stema. Vlad Tepes !!! Un erou national.

Si mai stiti ce imi place? Ca nici lui Vlad Tepes nu i-au placut "boierii" :))

Adăugați o legendă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Într-o țară...

" Iubesc istoria României cu o ură grea. Trecutul României nu mă flatează deloc şi nici nu sunt prea mândru de strămoşii mei lipsiţi de...