august 01, 2015

Liebster Award - Sau cum se simte sa iti iei singur interviu. Si ce iese de acolo.

1. De ce ai inceput sa scrii pe blog ?

Din dorinta de a impartasi celorlalti gandurile si crezurile mele. Acum, acestea s-au transformat intr-o maniera de a constientiza lumea despre ce se intampla in jurul lor, despre ceea ce nu e normal (dar ce e normal in ziua de azi? ) printr-o perspectiva ironico-pamfletista.

2. Ce-ti place cel mai mult la activitatea de blogging ?

Faptul ca pot sa scriu (atac) despre anumite tipologii si obiceiuri in mod public, astfel incat mesajul meu sa ajunga la grupul tinta.  Modul in care mesajul meu poate sa ajunga la cititori necunoscuti mie, dar pe gandirea mea. Sau nu ... :)

3. Dar care este cea mai mare provocare ?




Sa nu ajung in punctul in care, blogul meu sa fie destul de cunoscut, sa fiu nevoit sa scriu fortat. Nu scriu des, si cand o fac, o fac intr-o maniera LIBERA !

4. Ce bloguri din Romania urmaresti ?

Daca ma intrebai acum catva ani era mai usor. Acum sunt multe. Chestia e ca nu le citesc constant. Citesc cu tremur si inversunare tot ce scrie Mihai Stefan Martinescu . O citesc pe Titiana, pe www.deescoverstories.com unde gasesc articole rasfirate si despre orice, intr-un stil obiectiv, pastrand aceea linie intre cultural si cotidianul efemer al clasei de mijloc, si care aduce ceva rar in blogosfera romaneasca: interviurile. Am redescoperito de curand pe Aleeda - https://aleeda.wordpress.com/ . Si da, citesc articole de pe http://eusuntfemeie.com/ , prin intermediul femeilor de pe reteaua de socialiazare. Imi deschide uneori apetitul si simtul ironic.  De asemenea, urmaresc blogul de fotografie a lui Cristian Cosma - http://cristi26.wordpress.com/ pentru ca imortalizeaza momente din viata Simbolului unor inimi romanesti. Imi place www.abnews.ro prin intermediul lui Alexandru Cristorian. Citesc tot felul de articole, imi plac cele acide, acele de litaratura geografica. Sunt multe, si nu cred ca e dragut sa dau nume, daca am citit doar 15 % din ce au scris. Si EXACT ! Imi place la nebunie sa ma citesc pe mine !


5. Ce activitate te relaxeaza cel mai mult ?

Munte, tigara, Pink floyd, bere/vin/whiskey, romanian folkmusic si un volum universal de poezii. Sau doar sa imi iau rucsacul si sa plec.

6. Daca ai pleca acum undeva, unde ar fi acel loc ?

3 luni, singur, la o cabanuta la munte.

7. Ce raspuns dadeai in copilarie intrebarii "Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?"

impiegat de miscare (cfr), orice consta in a calatori, jurnalist, preot.

8. Daca ai putea invita pe oricine la o cafea, pe cine ai invita ?

George Bacovia

9. Daca ai avea o singura intrebare pentru persoana respectiva, care ar fi aceea ?

- Ploua Maestre ?

10. Daca banii si timpul nu ar fi o problema, ce ai schimba la blogul tau ?

Ce legatura au banii si timpul ? Eu fac schimbarea !

11. Care e citatul care se potriveste cu viata ta actuala ?

"Ce-ti pasa tie chip de lut, Dac-oi fi eu sau altul ?
Traind in cercul vostru stramt,
Norocul va petrece,
Ci eu in lumea mea ma simt,
Nemuritor si rece."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Într-o țară...

" Iubesc istoria României cu o ură grea. Trecutul României nu mă flatează deloc şi nici nu sunt prea mândru de strămoşii mei lipsiţi de...