ianuarie 21, 2015

Cine sunt cu adevarat acesti ziaristi





Cele mai mari 2 tabloide din Alba Iulia si-au unit inteligenta si demnitatea si au inceput sa scrie. De fapt sunt cele mai citite ziare de pe toate planetele daca stau sa ma gandesc mai bine, dovezi fiind textele cu fraza scurta si semiscurta, cu multe semne de intrebare, atat la propriu cat si la figurat. JOS STILOUL !

De ce intrebari scurte? De ce faceti acuzatii la persoana? De ce scrieti urat? De ce scrieti? Cine sunt acesti ziaristi? Cine a omorat-o pe Elodia? Ce este adevarul absolut ? De ce nu-i Pruteanu aici sa va lege ? De ce are rinoceru corn? (ca n-a gasit chifla). JOS STILOUL !


Stii ca nu poti sa spui ca unii ziaristi sunt prosti fara dovezi ? Intreb si eu, sa nu supar detinatorii demnitatii absolute. JOS STILOUL !

Stiti ca din pofta de a te citi si pe tine cineva, daca pui acelasi link la fiecare postare dintr-un grup se numeste SPAM? Ma gandesc ca e frustrant sa nu te urmareasca nimeni... Zic si eu. Sa nu supar detinatorii inteligentei absolute. JOS STILOUL !

Stiti ca de fapt deplasarea nu mi-o platesc eu? Is sponzorizat de cineva. Ma ajuta cu aceasta deplasare in fiecare zi. E o persoana foarte buna care sponsorizeaza pe multi. Se numeste Dumnezeu, si mi-a dat doua picioare si o buna functionare a lor. Merg pe jos ca n-am masina. De asemenea acest sponsor "ajuta" pe toti cei 2000 de oameni care au iesit in strada. Le-a dat constiinta, iubire, si cred - spre deosebire de altii (stim noi cine) o inclinare mai mare spre EL decat spre Mamona. Zic si eu sa nu supar detinatorii demnitatii absolute ! JOS STILOUL !

Sunteti Grupul de Initiativa "Suntem ziaristii nimanui" si motto-ul vostru este: Nu conteaza ce, cum si cat de corect scrii, ci conteaza cat de mult primesti"

Acest text este fie un pamflet, fie un articol. Depinde  de ce parte a formaldehidei esti.
De asemenea acest text reprezinta parerea mai mult sau mai putin subiectiva ori obiectiva a unui simplu cetatean al orasului Sebes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Într-o țară...

" Iubesc istoria României cu o ură grea. Trecutul României nu mă flatează deloc şi nici nu sunt prea mândru de strămoşii mei lipsiţi de...