ianuarie 27, 2015

Azi vreau sa imi cer scuze



Azi vreau să îmi cer scuze firmei care polueaza orașul Sebeș:

Azi vreau sa îmi cer scuze ca m-am născut în Sebeș. Ca și alți străini voi ați fost primii aici. 

Azi vreau să îmi cer scuze pentru că organismul meu nu este imun la formaldehida.


Azi vreau să îmi cer scuze pentru că nu pot sta in casă, nu pot fi nepăsător la cei din jur, la cei expuși substanțelor cancerigene, la cei care s-au îmbolnavit sau au murit de cancer in ultimii 7 ani in zona orașului.

Azi vreau să îmi cer scuze pentru că sunt român, pentru că nu mai vreau sa fim bătaia de joc a străinilor, să ne fie tăiate pădurile si mediul inconjurător deteriorat.

Azi vreau să îmi cer scuze pentru că indrăznesc sa ridic vocea in mod democratic (remember 1989) și să îmi strig nedreptatea si doleanțele.

Azi vreau să îmi cer scuze pentru că nu renunț în a ieși în stradă  în pofida anumitor amenințări și a eventualelor despăgubiri de 250.000 euro, prin  ceea ce au dobandit sarmanii uciși in Revoluția Română, și anume o țară liberă și libertatea de exprimare.

Azi vreau să îmi cer scuze domnului Primar pentru ca NU l-am votat și nu-mi pare rău.

Azi vreau să îmi cer scuze Autorităților Locale, AnPM Alba, Gărzii de Mediu, Inspectoratului de Stat in Constructii si Institutului de Sănătate Publica Alba pentru că am îndrăznit să mă interesez mai mult decât ar dori despre munca domniilor lor.

Azi vreau să îmi cer scuze publicațiilor Monitorul de Alba si Albaiulianul pentru că sunt prea inteligent să le corectez articolele și prea prost să le inteleg.

Azi vreau să îmi cer scuze acelor persoane care cred că eu vreau ca ei sa rămână fara locuri de muncă. Imi cer scuze că lupt pentru sănătatea voastră.

Azi vreau să îmi cer scuze mai multor personaje din mediul online, cea mai mare parte angajați vechi ai intreprinderiilor miniere (in special Valea Jiului) pentru că noi, cei ce am ieșit în Sebeș nu am plecat prin țară omorând oameni nevinovați luând exemplu mineriadele. La noi la Sebeș, învățăm să facem de toate nu doar minerit. De aici somajul aproape zero.

Azi vreau să îmi cer scuze ca SOLIDARITATEA exista, desi nu o intelegeti.

Azi vreau să îmi cer scuze pentru că nu pot fi cumpărat.

Azi vreau sa imi cer scuze ca Sebeșul este in Transilvania, și nici dracu' din București nu bagă in seama 2000 de nebuni ce ies in stradă. Poate daca eram in Giurgiu era mai bine. De fapt mai bine nu !

Azi vreau sa le cer scuze celor apropiați pentru eventualele "neplaceri" de pe viitor, cauzate de reactiile acestei postări. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Într-o țară...

" Iubesc istoria României cu o ură grea. Trecutul României nu mă flatează deloc şi nici nu sunt prea mândru de strămoşii mei lipsiţi de...