iunie 19, 2015

Despre cărți, imaginație și oameni faini

De ceva vreme, România protestează. Cam cât ține flacăra unui chibrit, după care se retrage molcolm în cotidianul relaxant dat de societatea în care trăim. Am protestat și eu. Pentru multe chestiuni ce m-au deranjat. Și încă mă deranjează. Și rămân la părerea că solidaritatea, unitatea si perseverența ne poate duce la îndeplinirea cauzelor noastre.

Dar la un moment dat, am tăcut. La un semn, citii postarea și mă deșteptai nițel. Să acuzi și să condamni e ușor, dar să faci fapte bune? Vă spun eu, e mai greu. Dar haideți să ucidem introducerea și să vă spun exact despre ce e vorba.


La începutul lunii mai anul acesta, o fostă colegă de generație din liceu creează un eveniment pe facebook intitulat Hai să facem o bibliotecă. Citesc, dau join și intru în legătura cu ea. Biblioteca cu pricina este în satul ei natal - Gârbova de Sebeș - mai precis pentru Biblioteca Școlii din comună. Îi spun ca aș fi bucuros să o ajut si mă pun să share-uiesc evenimentul și să trimit invitații.  Spre surprinderea mea, a doua zi primesc telefoane și lumea mă întreabă despre ce e vorba. Mi-au promis mulți că vor dona, greu a fost până a fost făcută prima donație. Din Sebeș. Sunt vreo 4 săptămâni de atunci, și doar la mine în camera sunt sute de cărți. Acestea din Sebeș, Alba Iulia, Cugir, Lancrăm, Baia Mare. Plus câteva sute din Brașov, la un voluntar din zonă.

Să vă spun despre eveniment. Adresa online a event-ului: Hai să facem o Bibliotecă . Acesta va avea loc la Gârbova, la 3 iulie 2015, începând cu ora 10,00. Cărțile se pot dona astfel:
- în ziua evenimentului la Gârbova
- Sebeș - Alba-Iulia - Cluj-Napoca etc lui Cosmin Turean astfel:
       * prin e-mail: tureancosmin@yahoo.com
       * telefon: 0749.088.485
       * contul de facebook: Profil - Cosmin
- Zona Sebeș mai este acoperită și de d-na Elena Roșca, pe care o puteți contacta:
       * contul de facebook: Profil - Elena
- Pe ruta Brașov-Făgăraș-Sibiu d-șoarei Sorina Cristea astfel:
       * prin e-mail: sorina_cris@yahoo.com
       * telefon: 0753.410.573
       * contul de facebook: Profil - Sorina



Pentru detalii vă stau la dispoziție cei mai sus numiți precum și inițiatorul proiectului, d-șoara Titiana Morariu, pe care o felicităm și pe această cale pentru această campanie:
       * prin e-mail: titianamaria3005@gmail.com
       * telefon (Anglia): 0044750.652.56.90
       * contul de facebook: Profil - Titiana

Până acum, cert este partenerul media KissFm Alba Iulia. Multumim. Mai sunt discuții cu anumiți colaboratori.

În încheiere vrem să vă invităm pe fiecare dintre dumneavoastră să ne fiți alături la eveniment, la Gârbova, pe 3 iulie 2015.

"Copilăria nu este la fel fără magia cărților. Imaginația este singurul lucru pe care nu ni-l poate lua nimeni. Niciodată" - Citește ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Într-o țară...

" Iubesc istoria României cu o ură grea. Trecutul României nu mă flatează deloc şi nici nu sunt prea mândru de strămoşii mei lipsiţi de...